recent

آخر الأخبار

recent
random
جاري التحميل ...
random

اتفاجئنا انا واحلام بعد ما خلصنا نيك وفتحت طيزها أن بنت اختي واقفة بتتفرج علينا وعنيها كلها

شئ غير متوقع

اتفاجئنا انا واحلام بعد ما خلصنا نيك وفتحت طيزها أن بنت اختي واقفة بتتفرج علينا وعنيها كلها شر وازاي محسناش بيها وللدرجادي المتعة سيطرت علينا وخلتنا مش سامعين حاجة غير الاح والاوف والاهات طبعا احنا اتصدمنا بس تفكيري السريع قالي أن ليلي بنت اختي لو عاوزة تفضحنا كانت صرخت إنما سكوتها معناه أنه ممكن يكون فيه امل ان الموضوع يعدي بشوية مجهود مني في الإقناع وكلنا ساكتين ثواني وكأنها ايام وكانت ليلي أول من كسر حالة الصمت عندما قالت اخر حاجة ممكن أتوقعها اني اشوفك نايمة مع حد ومين الحد ده اخوكي وانت ازاي تعمل كدا مع اختك يا خالي يا صاحبي يا اخويا ودي كانت طبيعة العلاقة مع كل اولاد وبنات اخوتي واخواتي اني اخ وصديق لهم قبل ما اكون خال أو عم والصدمة خلتنا حتي مفكرناش نلبس ولا نغطي نفسنا كل اللي حصل اني قومت من علي احلام وقعدت وأحلام نايمة كما هي هنا انا بدأت اتكلم بهدوء جدا وكأني لست خائفا من شئ وقولت احلام لو سمحتي سيبينا لوحدنا شوية واحلام تتحرك بصمت وشرود وذهول وكأنها منومة تنويم مغناطيسي وخرجت احلام وليلي تنظر لها من أعلي الي أسفل باحتقار والغريب أنها لم تنظر لي هذه النظرة فدخل في قلبي بعض الاطمئنان وقولت لها اقفلي الباب وتعالي يا ليلي مع نظرة حاسمة حازمة مني وهنا كأن ليلي نامت تنويم مغناطيسي من نظرتي لها وقفلت الباب وجلست بجانبي والشكل العام يقول انها تنظر في الأرض إنما لمحتها تنظر لزبي الذي انكمش من الصدمة وقولت لها ايه رأيك نتكلم خال وبنت أخته ولا نتكلم أصحاب زي ما متعودين بس بهدوء ومن غير عصبية عشان انتي عارفة إن العصبية هتجيب عصبية وانتي عارفاني كويس وعارفة عصبيتي ده طبعا عشان تخاف مني وتعرف اني مش خايف وصمتت ليلي ثواني كأنها دهر فقولت لها بحسم ردي عليا انا بكلمك تلجلجت وقالت خلينا اصحاب وأخوات عشان لو كلمتك كخال أو أب مش هعرف اتكلم براحتي قولتلها احبك وانتي عاقلة كدا بدون ابتسام وهي سكتت قولتلها لو عندك أسئلة تسأليها وانا هكون صريح معاكي ومش هخبي حاجة عنك ولو جواكي غضب وعاوزة تفشي غلك فيا انا مش هزعل حتي لو عاوزة تضربيني أو تشتميني مفيش مشكلة المهم طلعي ثورة الغضب اللي جواكي قالت تتقطع ايدي ولساني قبل ما اغلط فيك قولتلها احنا دلوقتي أصحاب ومن حقك اني استحملك وقت غضبك قالتلي وانت صاحبي الوحيد واستحالة ازعلك مني وبدأت تبكي وانا خدتها في حضني ولما حضنتها هي حضنتني وانفجرت في العياط اكتر وبتضرب في كتفي ضرب خفيف اللي هو ضرب الحبيب أو العشمان في حد وبيعاتبه اكيد انتوا فاهمين الوصف وانا ساكت وبحسس علي شعرها وبوست جبينها لحد ما هديت خالص وبدأت تتكلم وكان كلامها مفاجأة كان اول حاجة قالتها متزعلش مني اني كنت بضربك ابتسمت وقولتلها ده انا مبسوط جدا لان ضربك ده عبارة عن زبيب اللي هو ضرب الحبيب قالت يعني مش زعلان بجد حلفت اني مش زعلان وقولتلها انا مش عاوز ابدأ كلامي بالدفاع والمبررات إنما عاوزك انتي تقولي كل اللي جواكي وانا ارد عليكي بكل صراحة قالت طيب اللي حصل ده من أمتي قولتلها كان عمري خمسة عشر سنة وامك اصغر مني بسنتين قالت يالهوي كل ده قولتلها لا فضلنا سنين من غير حاجة بس هكون صريح زي ما وعدتك العلاقة دي في الأساس علاقة حب بين ولد وبنت ومتقوليش اخوات انا واحلام اللي قربنا من بعض الحب إنما علاقة السرير تيجي في الدرجة التانية من العلاقة وحكيت لها وضع امها وهي صغيرة والمعاملة الوحشة اللي كانت بتتعاملها وده اللي قربنا من بعض مع سن المراهقة والشهوة وشرحت كل الملابسات اللي وصلتنا لكدا وكمان قولتلها فاكرة يوم فرحك قالت اه قولتلها فاكرة الرقص اللي عملناه انا وهي قالت أيوة فاكرة حتي العريس قالي امك وخالك كأنهم مخطوبين مش اخوات وانا رديت عليه قولتله دول زي التوأم بيحبوا بعض اوي ومرتبطين ببعض وكنت فرحانة اوي بعلاقتكم دي مكونتش اعرف أن فيه سر كبير قولتلها في الفترة دي ومن قبلها بسنين مكونتش بنام معاها لحد ما مرات خالك تعبت يعني سنين طويلة وكملت كلامي انا لما شيلتها ولفيت بيها قالت اه كان شكلكم حلو قولتلها اللي متعرفهوش بقا انها كانت بتقولي بحبك بصوت عالي وانا اقولها بحبك بصوت اعلي برغم اننا مش بنام مع بعض فاهمة قصدي قالت اه طبعا ده معناه انكم بتحبوا بعض فعلا قولتلها حب راجل وست مش اخوات والحبايب اللي بيحبوا بعض زي حبنا انا واحلام بيحاولوا يشبعوا بعض من اي حاجة محرومين منها قالت ازاي يعني قولتلها انا واحلام حبنا وصل أننا بنفهم بعض ونحس ببعض من غير ما نتكلم ومن غير حتي ما نشوف بعض يعني ممكن اكون مشوفتهاش اسبوع مثلا وفجأة احس انها مش كويسة اتصل بيها اقولها مالك فيكي ايه وهي كدا بردو ولما مرات خالك تعبت والدكاترة منعت الجنس امك حست بيا ورجعنا زي زمان راجل وست بيحبوا بعض ومتجوزين في السر قالت لو كل حد بيحب حد وعمل زيكم الدنيا هتخرب طيب مانا بحبك كأخ وصديق وخال واب اخليك تنام معايا مثلا قولتلها الظروف مختلفة عشان انا مربيكي إنما احلام احنا عيشنا مع بعض ولعبنا واتخانقنا وكبرنا سوا حسيت من جملتها الأخيرة أنها بتفكر تتناك مني بس مترددة خصوصا انها مطلقة يعني جربت واتحرمت من حلاوة النيك فقولتلها انتي لو مكانها كنا هنبقا كدا بردو قالت طيب انت محروم ماشي إنما هي لا قولتلها اوعي تفتكري أن الحرمان بيكون من الجنس بس لا امك محرومة من الحب والحنان من صغرها وهي مقهورة وحاسة أنها علي الهامش بمعني أن ابوكي واكيد انتي عارفة ده بس مش مركزة أنه يصحي من النوم علي الشغل ويرجع ياكل ويروح القهوة يكمل اليوم هناك لآخر السهرة وميرجعش بدري إلا لو كان عاوز ينام معاها كأنه مأجرها بالساعة مفيش حب مفيش هزار وانا مش هقولك طبعا لانك شايفة بنفسك يا ليلي امك بتحس أنها عايشة وهي معايا انا مثلا ممكن اول ما اصحي من النوم اتصل بيها عشان اقولها
بحبك او وحشتيني واقفل علي طول اهي مكالمة نص دقيقة بتخليها سعيدة طول اليوم هقولك حاجة مش غرور مني لولا وجودي في حياتها كانت أطلقت من زمان أو مشيت مع حد يديها اللي نفسها فيه قوليلي بقا رأيك لو دخلتي لقيتي واحد غيري في حضن امك او شوفتيها بالصدفة ماشية مع واحد غريب انا ولا الغريب بقا قالت لا طبعا انت قولتلها انا ستر وغطا عليها واخاف عليها اكتر من نفسي وعارف شخصيتها كويس وفاهمها اوي وقبل ده كله بحبها ولو اتناقشتي معاها بعد ما امشي هتقولك نفس الكلام لأننا بنتكلم بدماغ واحدة واحساسنا واحد احنا روح واحدة في جسدين انا بالنسبالها في موضوع الجنس امان ليها من الفضيحة أو الكبت وخراب البيت وهي بالنسبالي حب عمري قالت ومراتك قولتلها مراتي ام عيالي وفيه بينا ألفة نتيجة العشرة الطويلة إنما الحب بالنسبالي هو احلام وكلام في سرك انا بحب الجنس ومتخيلش حياتي من غير جنس وامك عارفة ده كويس عشان كدا رجعنا زي زمان وكمان انا متعتي بتكون معاها وهي مش بتتمتع الا معايا قالت اومال خلفتنا ازاي قولتلها الحمل والولادة حاجة والمتعة حاجة تانية الحيوانات بتخلف من غير متعة وبعدين بصراحة يعني الست اكتر حاجة تضايقها أن جوزها بعد ما ينام معاها يسيبها ويقوم أو يديها ضهره وينام وابوكي استاذ في الحركة الرخمة دي واظن انتي شوفتي احنا لما خلصنا مقومتش من عليها فضلنا نبوس بعض ونحب بعض وكل ده وهي في حضني ورأسها علي كتفي قولت مفيش فايدة لازم انيكها عشان تجرب المتعة والأهم أنها تستر علينا بدل ما تكرهنا وممكن تتجنن في أول خناقة بينها هي وامها وتعايرها مثلا بس هنيكها ازاي ده اللي هنعرفه في الجزء التاني

الجزء الثاني


فضلنا نتكلم انا وليلي بنت اختي وفاجئتني بسؤال غريب بس حسيت أنها بتفكر أنها تتناك مني قالت طيب وانت معاها بتحسوا انكم حبايب ولا اخوات قولتلها احنا كل حاجة بينا دابت وانتهت بمعني احنا راجل وست وبيحبوا بعض وبقينا فاهمين بعض لدرجة أنها ممكن تعرف أمتي تهيجني زيادة وطبعا تهيج نفسها وامتي تهديني عشان نطول اكتر لأن من المتعة بنكون مش عاوزين نخلص قالت يعني بتقولك ابراهيم كدا ولا حبيبي ولا ياخويا قولتلها كل حاجة ليها وقتها قالت أنا مش متخيلة أن واحدة نايمة مع اخوها أو ابوها أو خالها وتقوله مثلا هات بوسة يا خويا أو تطلب حاجة تانية فاهمني يا خالي قولتلها أيوة فاهمك وهنا انا اتأكدت أنها عاوزة تسمع تفاصيل وبدأت تهيج فعلا قولت فرصتي بقا قولتلها احيانا أثناء العلاقة الجنسية وإحساس البنت أن اللي في حضنها ونايم عليها خالها أو ابوها أو اخوها بيخليها تهيج اكتر ولما تنطق صلة القرابة بتهيجهم هما الاتنين قالت ازاي قولتلها يعني مثلا لما تقولي احضني اوي يا خالي أو هات شفايفك ابوسها يا خالي غير لما تقولي يا هيما مثلا يعني لقتها اتنهدت قولت اكمل قبل ما تفوق وقولتلها واحساسك انك في حضن خالك أو ابوكي للمتعة مش حضن عادي قالت الشخص هو واحد قولتلها أيوة بس الاحساس مختلف يعني اديني وشك كدا وبصيلي لحظة وغمضي عينك وقولي بينك وبين نفسك هيما حبيبي مش خالي وشوفي احساسك سمعت الكلام واتعدلت في قعدتها وخرجت من حضني وبصتلي روحت حدفتلها بوسة مع ابتسامة المنتصر لقيتها اتنهدت وغمضت وانا بقولها انتي دلوقتي قاعدة مع حبيبك ونفسك ياخدك في حضنه وحطيت ايدي علي كتافها قولتلها وافتكرتي ايام الجواز وبتتمني حضن وبوسة زي زمان وقربت حضنتها وقربت شفايفي من شفايفها وبتكلم بردو واقولها احساسك انك في حضن راجل مخليكي حاسة بمتعة هزت دماغها بمعني أيوة روحت واخد شفايفها بين شفايفي واحسس علي ضهرها لقيتها رفعت ايديها وحضنتني حبيت اشوف رد فعلها لما اسيب شفايفها لقيتها بتوس علي راسي عشان مسيبش شفايفها وبتضربني بدلع علي كتفي بقيت اكل في شفايفها وطلعت بزازها بقيت اقفش فيهم ونيمتها علي السرير وبقيت احسس علي كسها وهي تاكل شفايفي وتتنفض وتزوم وسحبت الاندر بالراحة وهي ساعدتني برفع وسطها وبقيت ادعك زنبورها وكل ده واحنا بنبوس بعض وطلعت فوقها ودخلت رأس زبي وهي تزوم بصوت اعلي احلام سمعت صوتها جات فتحت الباب بالراحة بس انا حاسس بيها وشاورتلها تسكت هي فهمتني ودخلت بالراحة وقعدت ورايا عشان بنتها متعرفش أنها موجودة واطلع رأس زبي وادخلها تاني وليلي خلاص بقت تفكر بكسها وترفع وسطها عشان زبي يدخل اكتر وانا ارفع نفسي هي فهمت اني بعذبها سابت شفايفي وهي بتتنفس بالعافية وبتقول دخله كله بقا قولتلها ايه هو وأدخله فين قالت انت عارف مش هقدر اقول بس عشان خاطري دخلوا يا حبيبي روحت رازع زبي مرة واحدة صرخت وقالت احححححح قولتلها عجبك زبي قالت جميل وسخن اوي قلعتها ملط وبدأت ارضع بزازها واعصرهم وهي توحوح بصوت عالي قولتلها ها مبسوطة قالت اوي قولتلها وده نيك عادي إنما أنا وامك بقا بيكون الحب اقوي من النيك قالت بس انا بحبك قولتلها انا قلبي ملك احلام انتي حبيني زي مانتي عاوزة إنما أنا ملك احلام قالت يا بختها بيك وبحبك ده قولتلها يعني امك معذورة قالت طبعا وانا كدا معذورة بردو اني احبك وانا شغال نيك وبوس ورضاعة قولتلها انده امك بقا اطمنها تلاقيها هتموت برا قالت لا طبعا هتنام معايا ادامها روحت مشاور لأحلام تتكلم لقيت احلام بتقولها اسمها هتناك ادام ماما مش نوم ليلي اتخضت وعاوزة تقوم كتمت بؤها ببوسة وبقيت أسرع في النيك وجات احلام قعدت علي السرير جنبي وتقولي زبك جامد علي البت علي مهلك عليها دي بنتي حبيبتي وكمان بنت اختك وانا هجت واحلام فاهمة طبعا وتقول نيك يا حبيبي بنت اختك عشان تنيك اختك بس اتوصي عشان لولو محرومة وكسها نشف من قلة النيك نيك بنت اختك يا حبيبي وهنا ليلي حبت تدخل الجو فقالت نيكني يا خالي اوي وضحكنا انا واحلام وليلي اتكسفت وغمضت عنيها وبقت تقول اححححح اوووووف ااااه لحد ماجيت اجيب احلام حست قالت هات برا يا هيما وبسرعة طلعت زبي ومسكته احلام وفضلت تعصر في زبي لحد ما صفت زبي من اللبن ونمت جنب ليلي وجات احلام جنبي بقيت انا في النص والاتنين في حضني بصيت ناحية ليلي وقولتلها مبسوطة قالت اوي اوي بس بشوية كسوف وبصيت ناحية احلام وقولتلها هديتي قالت اهو كدا نتمتع كلنا متعة فل او نموت احنا الكل وضحكنا كلنا وقولت من النهاردة احنا التلاتة واحد ومحدش يخبي حاجة عن التاني وانتي يا احلام ليلي من النهاردة صاحبتك واي سؤال تردي عليها بصراحة وانا عارف انها هتاكل دماغك من الأسئلة بس متزهقيش لان هي شايفة وضع جديد وغريب عليها فلازم تسأل وتعرف وانتي دورك انك تعرفيها كل حاجة بالتفصيل وبصراحة ومن غير خوف ولا كسوف لأنها صاحبتك الانتيم ولا ايه رأيك يا ليلي قالت حاضر يا خالي كلامك صح وكمان يا احلام ابقي وريها القصص اللي في الموقع بتاعنا عشان تعرف أننا مش لوحدنا اللي بنعمل كدا قالت حاضر ياخويا لقيت ليلي ضحكت قولتلها بتضحكي علي كلمة ياخويا وهي ملط جنبي مش هرد عليكي غير بعد اسبوع لما تعرفي كل حاجة من امك وانا مش هشوفك لحد ما تخلصي كلام مع امك إنما انتي يا حلومتي مقدرش اعدي يوم من غير ما اسمع صوتك لقيت ليلي بتقول ياعيني عالحب بس حسيتها غيرانة وقالت أنا كدا عزول طيب أخرج قولتلها لا طبعا احنا التلاتة واحد قالت خلاص اعتبروني مش موجودة واحلام قالت اه عاوزة حقي بعد الخضة والتوتر ده قولتلها يا احلام انتي النفس اللي بتنفسه وحب عمري يا قلب قلبي وانا ملكك ولفيت ناحيتها عشان تتأكد ان مكانها ومكانتها محدش يقدر يقرب منهم وبدأت امسك أيدها ابوسها واقولها بحبك وهي تبوس ايدي وتقولي بعشقك وليلي قامت من علي السرير وقعدت علي كرسي تتفرج وانا واحلام نسينا نفسنا خالص كأننا لوحدنا فعلا وبقينا بنتكلم بطريقة كأننا اول مرة نعرف اننا بنحب بعض واحلام تقول انت اخويا وحبيبي وعشيقي وكل دنيتي انت يا هيما حياتي اللي بحسها في حضنك انت سندي وسري انت ضحكتي وسعادتي وفضلنا كدا نحب بعض وأكمل باقي الحكاية الجزء الجاي

الجزء الثالث


وقفنا الجزء اللي فات لما فضلنا نحب بعض انا واحلام برومانسية جامدة وليلي بنتها بتراقب وهي ساكتة بس كنت بلمحها في المرايا وحسيت انها غيرانة اوي بس انا ركزت مع احلام حب عمري وبقولها بحبك يا حلومتي وهي كان ردها تنهيدة جامدة مع ابتسامة حلوة اوي وبتحضني اكتر وانا مكدبتش خبر ومسكت شفتها اللي فوق وهي شفتي اللي تحت وتوهنا في بوسة طويلة واحنا بناكل شفايف بعض ولساني ولسانها بيلحسوا بعض وفي نص البوسة قلبتها علي ضهرها وانا فوقيها وهي قلبتني تاني ولسة شفايفنا ماسكين بعض وفكت ايدي من حواليها وسابت شفايفي ونزلت تبوس رقبتي وتلحس حلماتي وتنزل بوس ولحس فى بطني لحد ما وصلت زبي ومسكته وفضلت تبوس كل حتة في زبي وكأنها اول مرة تشوفه واول مرة تمسكه وده طبعا من هيجانها الزيادة أن بنتها بتتفرج علينا وبعد ما شبعت بوس في زبي دخلت راسه بين شفايفها وبتلعب بلسانها علي رأس زبي وانا بوحوح واتأوه قولتلها حلومتي قالت نعم يا قلب حلومتك يا روح حلومتك يا عشق حلومتك قولتلها اعكسي نفسك عليا قالت عاوز كس وطيز حلومتك قولتلها وحشوني اوي قالت وهما هيتجننوا عليك يا روح روحي وبحركة سريعة لفت وبدأنا وصلة لحس ومص ووحوحة وآهات وحبيت احسس ليلي اني مش ناسيها روحت مديت ايدي قفشت بزازها راحت ماسكة ايدي باستها كتير وسابتها وكنت خلاص على اخري قولت لأحلام لفي بقا قالت من عيوني بس مش هلف واتعدلت وسحبت نفسها شوية وضهرها ليا لحد ما كسها وصل عن زبي ودخلته في كسها وبدأت هي تنيك نفسها بزبي والاحححح طالعة من جوا قلبها وانا كمان كنت في متعة جامدة وبليت صباعي وبقيت ابعبصها في طيزها وهي هاجت اكتر ولفت ادتني وشها واول ما شافت وشي اترمت علي صدري وبقينا نبوس بعض بشهوة جامدة وهي طالعة نازلة علي زبي وبزازها بتدعك في صدري وقالت عارف يا حبيبي انا عملت الوضع ده ليه قولتلها ياقلبي انا ملكك تعملي اللي نفسك فيه قالت أنا عملته عشان خايفة عليك تكون تعبت من نيك بنت اختك قولت امتعك واتمتع من غير ما اتعبك قولتلها ياااااه يا احلام بتحبيني وتخافي عليا للدرجادي قالتلي انت حبيبي وروحي وعقلي وحياتي انت راحتي وحبي وسعادتي انت اخويا حبيبي اللي بيمتع كس وطيز أخته حبيبته وعشيقته انت جوزي اللي بعشقه وانا مسكت ايديها بوستها ومسكنا شفايف بعض وهي بدأت تسرع في دخول وخروج زبي في كسها وسابت شفايفي وقالت نيك معايا يا حبيبي نيكني وانا بنيكك اححححح نيك اختك اللي بتحبك نيكني ياخويا افشخ كسي يا جوزي يا عشيقي نيكني يا قلب اختك اووووف وانا وهي بنرزع في بعض جامد وتصرخ وتقول نيك كسي يا حبيب كسي نيكني يا خويا وبقينا نوحوح سوا وجبنا سوا ونامت علي صدري تبوس في كل حتة تطولها وانا حاضنها اوي حوالي عشر دقايق لحد ما هدينا خالص قالتلي عارف ياهيما قولتلها نعم يا قلب هيما قالت كأني اول مرة اتناك منك قولتلها انا كل مرة انيكك فيها بحس انها اول مرة ده يا روحي عشان اللي بينا حب مش نيك النيك ده تعبير عن حبنا يا حب عمري وعاوزة تقوم قولتلها خليكي في حضني يا روحي قالت حتي لو بيني وبينك مسافة كبيرة بردو انا في حضنك وانت في حضني بس عشان ترتاح يا نور عيني قولتلها بحبك وقالت وانا دايبة في حبك وقامت نزلت جنبي وحاضناني وانا حاضنها بأيد واحدة وكلمت ليلي بقولها مالك ساكتة كدا ليه ردت احلام قالت مستغربة ومتغاظة هههههه قولت تعالي في حضن خالك وحضنتها بايدي التانية وقولتلها مالك قالت فعلا انا مستغربة علي كمية الحب دي وعلي احساسكم ببعض قولتلها اقولك علي حاجة امك فكرت فيها عشان تتأكدي أننا بنحس ببعض وفاهمين بعض حتي عارف هي بتفكر ازاي وهي طبعا فاهماني قالتلي قول قولتلها اكيد انتي لاحظتي أن امك في الاخر بقت تهيجني اكتر وتقولي نيك اختك والكلام اللي سمعتيه ده قالت أيوة طبعا قولتلها هي كانت بتهيجني زيادة ليه قالتلي عادي من المتعة قولتلها لا طبعا هي عملت كدا عشان خايفة اكون تعبت فهيجتني اوي عشان اجيب بسرعة من خوفها عليا وحبها ليا فبصت لامها قالتلها احلام هو ده فعلا اللي فكرت فيه إنما موضوع أنه متعة ياحبيبتي انا لو في حضن خالك من غير ما نعمل اي حاجة بكون متمتعة بلمسة أيده وبحضنه الدافي قالت ليلي انتوا حالة حب نادرة وغريبة طبعا ومش موجودة بين أي زوجين مش اي اخين كمان قولتلها اظن هي قالت وانا بنيكها انا ايه بالنسبالها قالت اه واخدة بالي قولتلها وهي كدا بردو بالنسبالة حبيبتي وروحي وقلبي اللي محبش غيرها واختي ومراتي اللي بعشقها واتمني أسعدها وقولتلهم جعان بقا انا نايك اتنين محرومين وضحكت ردت ليلي قالت لا انا بس اللي محرومة قولتلها لا طبعا حلومتي كل ماتكون معايا بتكون محرومة حتي لو نيكتها مرتين بتكون المرة التانية زي الاول واكلوني بقا احسن افضحكم وضحكنا وقاموا ملط جابوا الاكل وبياكلوني بأيديهم وانا بأكل احلام بس عشان لازم ليلي تعرف أن احلام بالنسبالي هي الأهم وكانت احلام لما أأكلها تبوس ايدي وانا بردو لما تأكلني ابوس أيدها وقومت استحميت ولبست وقولتلهم امشي انا بقا وانتوا استحموا واقعدوا ارغوا زي ما اتفقنا قالوا حاضر وبعد ما تخلصوا كلام بعد أسبوع أو اكتر نتقابل وسيبتهم ومشيت وانا مبسوط مش عشان نايك اتنين ولا عشان ام وبنتها إنما فرحان أن المشكلة انتهت وهفضل مع احلام براحتي وبعد ما وصلت البيت لقيت احلامي بتكلمني واتس بتقولي البت مستعجلة تعرف كل حاجة قولتلها اتكلمي معاها بصراحة وخلي كلامك معاها يهيجها دايما قالت من غير ما تشرح يا حبيبي انا فاهمة انت بتعمل كدا ليه قولتلها وانا متأكد انك فاهمة يا روح قلبي وقولتلها امسحي الكلام ده دلوقتي عشان هكتبلك حاجة توريها لبنتك دلوقتي ومن غير ما تسأل قالت حاضر حبيبي وثواني لقيتها بتقولي هيما قولتلها روح هيما بحبك يا حلومتي ووحشتيني اوي وهي ترد بكلام حب بردو وقولتلها بس كفاية بقا اقعدي مع بنتك احسن ارجعلك تاني قالت يا ريت بعتلها ضحكة وقولتلها سلام يا مزتي قالتلي سلام يا قلب مزتك وقفلت الفون ونمت عشان شغلي بالليل قومت روحت الشغل وانا في الشغل اتصلت بأحلام اطمنت عليها عادي وسألتها عن ليلي قالت اهي جنبي عاوزها قولتلها لا سلمي عليها انا بطمن عليكي يا احن اخت وصديقة وحبيبة وعشيقة وقفلت معاها وعدي اسبوع وكنت كل يوم اتصل بأحلام واعرف اللي حصل وحصلت حاجة غريبة بعد الاسبوع ما فات هقولكم عليها في الجزء الجاي

الجزء الرابع


اعتقد مش بخلي عندكم فرصة تنسوا احنا وقفنا فين
المهم بعد اسبوع بالكمال والتمام لقيت رسالة علي الواتس من ليلي بنت اختي كاتبة خالي حبيبي وحشتني اوي انا وماما خلصنا كلام من يومين بس انت قولت انك مش هتشوفني ولا تكلمني الا بعد اسبوع وصدقت أن الاسبوع خلص النهاردة عشان محتاجة اتكلم معاك بس لوحدنا وبلاش ماما تعرف وطبعا ولا بيتنا ولا في بيتك عشان نكون براحتنا وضحكة طويلة وقلوب حمرا رديت عليها وقولت مفيش مشكلة عندي المكان اللي نتقابل فيه بس اتاكد الاول من المكان بس شغلك طيب قالت ولا يهمك انت حدد المعاد وانا ازوغ من الشغل في اليوم ده بس هتصحي بدري بقا معلش عشان هنزل من البيت في معاد الشغل قولتلها اه ده شغل تزويغ المدراس وضحكت وهي كمان وطبعا هي بتكلمني واتس عشان هي في الشغل قولتلها هشوف وارد عليكي كمان نص ساعة قالت مستنياك وبعت رسالة لأحلام اسالها أنها لوحدها ولا حد معاها بعد خمس دقايق ردت قالت إنها لوحدها قولتلها اوك هتصل بيكي واتصلت حكيتلها كل حاجة قالت اللي تشوفه يا حبيبي انا موافقة عليه قولتلها لازم اقابلها واحتويها واخليها خاتم في صباعي قالت انت صح وانا واثقة في مكانتي عندك وعارفة أن اي حاجة هتقولها أو تعملها ده عشان مصلحتنا انا وانت والدليل انك حكيتلي بالتفاصيل قولتلها خلاص هرد عليها واقابلها بكرة قالت ماشي وقفلت معاها واتصلت علي ليلي قولتلها تيجي بكرة الصبح علي البيت بس ترن عليا اول ماتنزل من البيت قالت حاضر من غير مناقشة ماهي امها فهمتها بقا اني بفكر كويس وعارف بعمل ايه وعشان كدا مسألتش ازاي اجيلك البيت وفعلا جيت من الشغل الصبح بدري وجبت فطار عشان نفطر سوا انا وليلي وطلعت شقة الجيران وكنت قولت لمراتي اني رايح مشوار بعد الشغل واتصلت ليلي قولتلها تعالي البيت بس اطلعي فوق خالص قالت حاضر ومفيش ربع ساعة ولقيتها داخلة البيت فتحت الباب لحد ما طلعت ودخلت وقفلت الباب ودخلنا اوضة النوم قولتلها اقلعي بقا هدوم الخروج دي عشان نفطر الاول وبعدين نحكي براحتنا لسة اليوم طويل وفعلا قلعت وانا كمان وفطرنا وعملت شاي وولعت سيجارة وقولتلها اكيد امك زهقت من أسئلتك قالت بصراحة لا خالص كل ما اسألها عن حاجة ترد بالتفصيل لحد ما خلتني دخلت جواك قولتلها طيب طالما دخلتي جوايا وعرفتي كل حاجة اومال ايه الموضوع قالت هقولك اللي جوايا انا كمان بس بشرط بلاش تقاطعني قولتلها بسيطة وبدأت ليلي وقالت الحكاية يا حبيبي اني من زمان وانا غيرانة من علاقتك انت وماما وكنت بتمني اخويا يكون كدا معايا وكل ما اشوف حبك لماما واهتمامك بيها واهتمامك بينا عشان خاطرها طبعا كنت بتمني احب واتجوز واحد زيك وبعد ما اتخطبت لقيت خطيبي مش زيك خالص وبقيت اتمني تكون مش خالي عشان احبك واتجوزك ويوم فرحي لما شوفتك انت وماما واللي عملتوه سوا وحسيت نظرتكم لبعض مش نظرة اخوات دي نظرة حبايب وكلمة بحبك اللي ماما قالتها وانت شايلها وانت قولتلها بحبك بردو انا حسيتها من حركة شفايفكم ونسيت ان اللي معاك دي ماما وقولت هو بصراحة يتحب وحسيت اني بحبك مش كخال لا بحبك كراجل فيه كل الصفات اللي بتمناها وكمان لما جربت شقاوتك رغم انك مش شاب بس شقاوتك احلي وبتهتم بمتعة اللي معاك مش متعتك انت وبس ودي الحاجة اللي كان ناقص اني اعرفها عنك وخلتني احبك اكتر وزعلت لما قولتلي انك مش هتحبني وماما بس هي اللي حبيبتك طبعا أنا مش هجبرك تحبني وكمان اقتنعت جدا بكلامك عن الستر والغطا وكل الكلام اللي انت قولته واللي قالته ماما والاقتناع ده ليه اسباب وانا طبعا بسمع بتركيز ومش بنطق خالص قالت السبب واحدة معايا في الشغل مطلقة زي حالاتي ولما عرفت اني مطلقة قربت مني وبقت تحكيلي ادق أسرارها وعرفت منها أنها بقت شرموطة بتتناك بس لمزاجها مش بفلوس يعني وقالتلي الحرمان وحش وطالما جربنا النيك مش هنقدر نستغني عنه ياختي متعي نفسك وشوفيلك حد تثقي فيه ويخاف عليكي من الفضيحة وخليه يمتعك ويطفي نارك وكانت كل ما تتناك تحكيلي بالتفصيل حتي الكلام اللي بتقوله والحركات كانت بتحكي بالتفصيل وانا عارفة أنها عاوزة تهيجني وانا فعلا كنت بهيج جدا ومقتنعة بكلامها بس انا مقدرش اعمل كدا وكل يوم افكر واقول انا بنت ناس مينفعش اعمل كدا عشان متعة ساعة ادوس علي رقبة بابا واخواتي وكمان عندي أهل ماما ناس محترمين وليهم وضعهم ده انا بقول في أي حتة انا خالي ابراهيم أو خالي فلان أو علان كنت بمشي وانا مطمنة أن أغلب الناس بتحرسني وانا ماشية عشان خاطرك انت أو اخواتك وكنت بقاوم شهوتي ومكدبش عليك كنت بدعك نفسي عشان اهدي شهوتي بس الغريبة اني مكونتش بتخيل حد نايم معايا غيرك انت انا استغربت جدا قالتلي متستغربش كدا انت اقرب حد لماما ولينا وطول عمرنا وانت بتعاملنا كأصحاب وساعات اخوات وساعات اب ولا انت نسيت انك اللي مربينا عشان بابا كان بيسافر وخدت فترة اقولك يا بابا وطبعا وانا في عز هيجاني وانا بتخيلك كنت اكلمك واقول كل اللي نفسي اقوله بس بعد ما اهدأ اقول ده خالي وابويا وصاحبي مينفعش افكر كدا كدا هخسره للابد وانا كنت راضية اني احبك بيني وبين نفسي واتخيلك في حضني واكلمك إنما مقدرش اتخيل حياتي من غير وجودك فيها ده انا اي حاجة بفكر فيها كنت باخد رأيك انت الوحيد إنما مقدرتش اصارحك بموضوع زميلتي أنها بتهيجني عشان ابقا زيها ولما دخلت عليك انت وماما كان جوايا نار وغيظ وغيرة واتمنيت اني اكون مكانها وكنت محتارة اعمل ايه وانا شايفة حلمي وتخيلاتي بقت حقيقة بس مش معايا كنت مشتتة وعاوزة اصرخ واقولك وانا اللي بتمناك من زمان سايبني ليه انا كنت بعيط وانا في حضنك مش عشان شوفتكم لا عشان حسيت أن حلمي ضاع وبعد كدا حتي مش هعرف أتخيلك في حضني ومخي شغال تفكير وصراع ومحستش بنفسي غير لما لقيت شفايفك علي شفايفي وايدك علي صدري هنا بس قولت حلمي هيتحقق حتي لو مش ليا لوحدي بس انا راضية انا كدا خلصت وعاوزة اقولك حاجة اخيرة بصيتلها باهتمام قالت سواء بعدت عني أو فضلت في حضنك هفضل احبك كراجل وصاحب وحبيب وخال واب قولتلها خلاص كدا قالت اه والدموع محبوسة في عنيها وانا طبعا عاتبت نفسي كتير ازاي انا غبي كدا والمفروض اني رومانسي ازاي جرحت مشاعرها وقولتلها مش هحبها انا كدا قولتلها أنها بالنسبالي شرموطة هنيكها عشان اكسر عينها وبس فكان لازم اصلح الغباء ده وكانت دي احسن مناسبة اني اصحح الغلط هي حست اني سرحان قالت روحت فين يا بابا قولتلها من عشر سنين بطلتي تقولي كلمة بابا طيب تعالي بقا في حضن بابا اترمت في حضني وحطت راسها علي صدري وكملت كلامي وقولتلها هتكلم وبلاش مقاطعة هزت دماغها وقولت انتي كدا في حضن بابا وقلب خالك وانا حاضن بنتي وحبيبتي وعشيقتي مش عاوزك تزعلي من كلامي اللي قولته لما كنا سوا بس امك دي حب عمري وكمان انت اجمل منها واصغر منها فكان لازم احسسها أنها هي الأهم إنما أنا من جوايا فرحت لما شوفتينا عشان كان نفسي احس الحب والعشق معاكي لقيتها بتحضني اوي وبرفع وشها عشان ابوسها لقيت دموعها نازلة بس مبتسمة قولتلها ليه كدا قالت أنا فرحانة بكلامك اوي بس خايفة ماما تحس حاجة أو انت تهملها قولتلها لا طبعا مش هيحصل قالت أيوة كدا انت متجوز اتنين والاتنين بيحبوك ومش بيشبعوا منك ولازم تعدل بينا عشان غيرة النسوان وضحكنا وقولتلها اقوم بقا اعمل شاي قالت هاجي معاك ودخلنا المطبخ نعمل شاي والشاي علي النار وهنستني بقا لما الشاي يتعمل ونكمل الحكاية

إرسال تعليق

التعليقات



جميع الحقوق محفوظة

Myrna and Youssef

2016