recent

آخر الأخبار

recent
random
جاري التحميل ...
random

وطويلة وطيزها مشدودة ومدورة وبزازها مشدودة ومرفوعين وبيضا اوى وعينيها زرقا

القصة واقعية


الاسماء ده مش الحقيقية والاسماء مستعارة...
ابطال القصة(سميرة امى اختى سارة اصغر منى بسنتين جارتى سماح وبنتها غرام اكبر منى بسنة وابنها يوسف اصغر منى بسنتين واختها توتا قد اختى سارة)

اسمى احمد بدات قصتى من اول ما بلغت وانا عندى 15 سنة انا اتربيت فى بيئة شعبية لغاية 6 سنوات وبعد كدا اتنقلت لبيت جديد وعنا بدات حياتى تتغير قابلت جارى يوسف وامهم كانت من النوع المتدين بطبعه شوية وكانت ميلف وطويلة وطيزها مشدودة ومدورة وبزازها مشدودة ومرفوعين وبيضا اوى وعينيها زرقا يعنى جامدة اوى المهم وانا صغير كان ليا جارى بيحبنى واكبر منى بسنتين وكان بيقلعنى ويجيبهم على جسمى وانا مكنتش بفهم بس لما اتقفشت بطلنا ننام مع بعض بعد كدا لما بلغت خت يوسف وكنت بحاول معاه لغاية اما وقعته وبقيت بنيكه ولما بلغ رفض انه يتناك وانا كنت هموت وانيك او اتناك فبقيت اطلب منه ينيكنى فى طيزى وفى نفس الوقت كنت بحاول امارس مع اخته غرام وهحكيلكم اول نيكة ليا معاها فى مرة امى وامها نزلوا وكل واحد كان فى شقته وكان وابن عمى كان معايا فى اليوم ده وهو بالغ لانه قد غرام فهو قالى انت بتضرب عشرة فقولتله اه فقالى تعالى نتفرج على سكس ونضربها وهيجنا اوى وقولتله فى بت جوا جارتنا تيجى نجر معاها سكة وننيكها جسمها كان قصيرة وبزاز صغيرة وطيزها صغيرة يعنى جسم فرنساوى وكانت شبه الاجانب المهم اتصلنا بيها وخليته يكلمها وفتحتلنا وقعدنا مع بعض شوية وقولت اخش اجيب حاجة من شقتنا واجى وخدت المفتاح ودخلت شوية وجيت فتحت من غير ما حد يحس ودخلت اوضة النوم لقيتهم نايمين على السرير وملط زى ما امهم ولدتهم وهو نازل تفريش فيها وهى مش مبطلة صويت فقلعت ودخلت انا كمان اقفش فى بزها ونكتها من طيزها وهو ناكها وبعد كدا دخلنا بيتنا وامها جت وعدى يومين مشوفتش غرام خالص وكنت هايج فنزلت اخد درس ورجعت لقيت امى بتقولى اننا هنسافر اسبوع شرم مع ولاد عمى وساعتها نكنا اختى وشوفت حااجة ناااااار بس هبقى احكيها فى الجزء التانى.......

إرسال تعليق

التعليقات



جميع الحقوق محفوظة

Myrna and Youssef

2016